Co jsou cookies?

Cookies jsou malé datové soubory, které jsou umístěny v prohlížeči v zařízení, na kterém stránky prohlížíte. Tento soubor může být uchován dočasně, tedy v době vaší návštěvy webových stránek, nebo má trvalou platnost, což znamená, že zůstává v úložišti prohlížeče po stanovenou dobu, případně dokud není odstraněn přímo vámi.

Proč cookies používáme?

Cookies se používají pro zajištění správného fungování webových stránek. Pomáhají pamatovat si vaše aktivity a preference, abyste je nemuseli znovu nastavovat, když procházíte mezi webovými stránkami nebo se na stránky vracíte. Cookies rovněž využíváme pro určení, jaké služby vás zajímají a následně vám případně poskytli jejich nabídku.

Technické cookies

Tento typ cookies umožňuje základní funkce webových stránek, proto bez něj nemohou fungovat. Zajišťuje jejich správné zobrazování, odesílání formulářů, chod navigace a další nezbytně nutné činnosti. Z toho důvodu je nelze vypnout a pro jejich zapojení není vyžadován váš souhlas.

Název Popis Expirace
gCookieConsent Slouží k uchování nastavení cookies daného uživatele. 29 dnů a 23 hodin

Analytické cookies

Slouží k pochopení, jak uživatelé webové stránky používají. Data jsou sbírána anonymně a na jejich základě je postaven další vývoj, který zajišťuje ideální uživatelské podmínky. Vidíme-li například, že návštěvníci stránek něco dlouho hledají, můžeme jim to přesunout na místo, kde přehlédnutí nehrozí. 

Název Poskytovatel Popis Expirace
_dc_gtm_xxx Google Používá se ke sledování počtu požadavků serveru Google Analytics po dobu návštěvy
_ga Google ID využívané k identifikaci uživatelů 1 rok, 12 měsíců a 4 dny
_gid Google ID využívané k identifikaci uživatelů 24 hodin po poslední aktivitě 23 hodin

Příjemci dat

Google
Google Ireland ltd.

IE368047
Gordon House Barrow Street Dublin 4, D04E5W5 Ireland

Google Analytics

Analytická platforma sloužící ke sběru dat o interakci uživatele s webem a analýze toho, jak uživatelé webové stránky využívají, jak se mezi nimi pohybují nebo odkud na ně přicházejí. 

Google Tag Manager

Systém pro správu měřicích kódů na webových stránkách. Jeho princip je takový, že se na web umístí pouze jeden kód a poté se již prostřednictvím webového rozhraní vkládají jednotlivé měřicí kódy.