Ally Condie/Brendan Reichs - Hlubina

Příběh Hlubiny mi přišel velmi zajímavý. Hlavně koncept knihy o tajemném místě se spoustou záhad se mi líbil. Těšil jsem se na každou novou informaci, kterou o tajemné hlubině v knize získám.

Příběh Hlubiny mi přišel velmi zajímavý. Hlavně koncept knihy o tajemném místě se spoustou záhad se mi líbil. Těšil jsem se na každou novou informaci, kterou o tajemné hlubině v knize získám. Celé zasazení do poměrně normálního a obyčejného města bylo velmi příjemné a až na konec, který mi přišel moc krátký, jsem si čtení velmi užil a velmi se těším na možná další pokračování.

Hlavní postavy Emma, Nico a Tyler se rozhodnou vyzkoušet novou kvadrokoptéru, kterou postavili. Bohužel, než to stihnou udělat, narazí na Logana (a jeho kamarády), který je synem majitele firmy, jež byla kvůli Nicovu otci nucena propouštět. A tak se teď Logan mstí Nicovi. Logan Nicovi sebere kvadrokoptéru a nechá ji „odletět“ na tajemný ostrov, na který se všichni bojí chodit, jelikož se říká, že tam mizí lidé a žije tam příšera. Nico je kvůli ztrátě svojí kvadrokoptéry velmi naštvaný, a tak se rozhodne i přes nebezpečí na ostrov vypravit. Náhodou ale uklouzne a spadne do vody. Vyplaví se na ostrově sám. Ve stejnou dobu se také setkáváme s další postavou, která bude v knize vystupovat a tou je Opal. Ta je jedním z Loganových kamarádů a vyčítá si, že Logana nezastavila. Tak se vrátí zpátky za Emmou a Tylerem, kteří se snaží vymyslet, jak zachránit Nica z tajemného ostrova. Opal, Emmě a Nicovi se podaří najít loďku, a tak doplují na ostrov, kde najdou Nica na pláži. Když se po ostrově jdou porozhlédnout, najdou tajemný hausbot, ve kterém je spousta zvláštních věcí. Jednou z nich je tajemná studna, do které Emma spadne a v tu chvíli začnou všichni kamarádi zjišťovat, že studna, které říkají Hlubina, skrývá kouzelnou moc a další tajemství.