David Walliams - Nejhorší děti na světě 2

Na tuto knihu jsem se moc těšil. A opravdu mě nezklamala.

Na tuto knihu jsem se moc těšil. A opravdu mě nezklamala. Už od začátku se budete smát vtipnému poděkování jako například: poděkování Geraldině Stroudové, která vyhrožuje dětem v knihkupectví výpraskem, jestliže si nebudou kupovat Walliamsovy knihy. Tedy já osobně jsem pro a souhlasím, říká David Walliams. Nebo poděkování Kate Burnsové, která umí skvěle kýchat druhým lidem do moučníků, aby je pak mohla zbaštit sama. U poděkování se vždy hodně zasměju. Tato kniha je prostě super, je lepší než první díl.

Knížka popisuje příběhy deseti zlobivých dětí. První dítě se jmenuje hladový Hubert. Už jako malé miminko hrozně rád a moc jí. Když si ho chtěli jeho rodiče odvézt v kočárku, pod Hubertovou váhou se kočárek okamžitě zničil. Druhé dítě se jmenuje superhvězda Stáza, která si myslí, že je nejlepší zpěvačka všech dob. Ale ve skutečnosti je nejhorší zpěvačka všech dob. Když začne zpívat, všechno se před tím hrozným zvukem schová a neživé věci, jako třeba dlaždička, se okamžitě zničí. Třetí dítě se jmenuje mlsný Marcel, který nesnáší zeleninu, místo toho jí hrozně moc sladkostí. Další dítě se jmenuje krutá Klotylda, která hrozně ráda týrá kočky. Uli je páté dítě v této knize. Nikdy nedělá úkoly, ale to se změní, když do jejich školy přijde tajemná učitelka madame Magna. Šesté dítě se jmenuje hnusná Háta, která ráda děsí děti i dospělé různými hnusnými zvířaty. Sedmé dítě se jmenuje rozmazlený Robert, který se rozhodne, že chce mít narozeniny každý den. Trolka Týna zase o všech hodných dětech ve škole píše ošklivé věci. A předposlední dítě se jmenuje soutěživý Simon, který vždycky podvádí. Poslední dítě se jmenuje ne ne Nela, která odpovídá na každou otázku NE.