Guy Adams - Sherlock Holmes a boží dech

Knihy o Sherlockovi mám rád. Jsou originální. A to, že se o této postavě píšou knihy i teď dokazuje, jak moc je zajímavá a oblíbená.

Knihy o Sherlockovi mám rád. Jsou originální. A to, že se o této postavě píšou knihy i teď dokazuje, jak moc je zajímavá a oblíbená. Povídky o Sherlockovi nejsou dlouhé a nejsou těžké na pochopení. Spoustu příběhů o Sherlocku Holmesovi můžete přečíst, i když jste před tím žádnou knihu nečetli. Celá kniha má spád a velmi rychle vás uvede do děje a do situace, která právě panuje v Londýně na 221b Baker Street, kde bydlí Sherlock a Watson. Knihu velmi rychle přečtete a určitě se u ní nebudete nudit.

V Londýně se na ulici najde tělo Hilaryho de Montforta. Na tom by nemuselo být nic tak zvláštního. Hilary se mohl s někým pohádat, situace se vyhrotila a došlo na nejhorší. Hilaryho tělo je ale prakticky rozplácnuté, přestože nespadl z žádné velké výšky. Jednoho dne se se Sherlockem Holmesem a Watsonem sejde doktor Silence, který řeší i paranormální nemoci. Doktor jim poví o podivné události, která se mu stala a pravděpodobně by mohla být klíčem k smrti de Montforta. Nedlouho poté se najde další mrtvý. Tentokrát jde o lorda Ruthvneyho, který před smrtí snědl části svých vycpaných zvířat. Případy nedávají smysl a jediné co je spojuje je to, že oba mrtví byli v „satanistickém“ kultu, jehož členem je i proslulý Aleister Crowley. Sherlock a Watson musí případ rychle vyřešit, jelikož se začínají obávat, že dalšími obětmi by mohli být i oni dva. To, jestli Sherlock znovu ukáže svoji bystrost a dokáže vyřešit případ včas, se dozvíte v této výborné knize.