John Flanagan - Hraničářův učeň 4-6

Knihy jsou nádherně napsané a na rozdíl od knih, které mají přehnanou zápletku, se tato série drží reality.

Knihy jsou nádherně napsané a na rozdíl od knih, které mají přehnanou zápletku, se tato série drží reality. Neobjevují se zde žádné nereálné postavy až na Wargaly, kteří jsou jediné stvůry, které by v realitě nemohly existovat. A díky tomuto reálnému vyprávění příběhu má člověk pocit, že nečte knihu, ale zápis dějin ze starých dob. Prostě krásná knižní série.

Nositelé dubového listu

Po událostech z knihy Ledová země se Evanlyn spolu s Willem, který byl dlouhou dobu pod účinkem drogy, snaží vrátit do Aruelenu. Jenže princeznu Kassandru – Evanlyn unesou bojovníci Temudžajové, kteří jsou velmi nebezpeční soupeři. Will chce Evanlyn zachránit, ale dobře ví, že po dlouhé době, kdy necvičil nemá jedinou šanci ani proti jednomu Temudžajovi. Naštěstí Willa najde Halt s Horácem, a tak mají šanci varovat Skandijce před nebezpečím blížícího se vojska.

Výkupné za Eraka

Ve vyhrané válce s Temudžaji zemřel bývalý oberjarl Skandije a byl zvolen nový oberjarl a to Erak. Ten je ale bohužel unesen při nájezdu na Aridu. Aruelen se samozřejmě hned rozhodne, že pošle posly, aby předali Ariďanům výkupné. Ale i když jsou tímto poselstvem hraničáři a princezna, nebude pro ně cesta vůbec lehká. Jestli se dostanou k Erakovi včas se dozvíte v této knize.

Čaroděj na severu

Willl je povolán, aby jako právoplatný hraničář zajel do jednoho vzdáleného léna, kde se prý zjevuje nebezpečný čaroděj. Ten zaklel bývalého pána hradu. Will samozřejmě na tyto pověry nevěří, ale hned jakmile do léna přijede napadne ho, že možná čarodějové opravdu existují.

Odkaz na knihy ZDE.