Katherine Arden - Mrtvé hlasy

Kniha se mi líbila, ale trvalo poněkud delší dobu, než se děj rozběhl. Ale pak to opravdu stálo za to.

Kniha se mi líbila, ale trvalo poněkud delší dobu, než se děj rozběhl. Ale pak to opravdu stálo za to. V průběhu knihy mi občas trochu vadilo, že se postavy vymykaly své charakteristice. Například postava se v jedné kapitole hrozně všeho bála a v druhé v klidu chodila temnou chodbou. Kniha volně navazuje na knihu Zrádné mlhy, ale jde ji číst, i když Zrádné mlhy nebudete znát. Knihu můžu doporučit každému, komu se líbily Zrádné mlhy, ale i těm, kteří mají rádi knihy s duchy.

Kniha je o třech kamarádech Ollie, Brianovi a Coco. Jedná se o hlavní postavy z minulé knihy, ve které porazili záhadného Usměvavého muže. Teď jedou s rodiči na výlet na Jedlovou horu, kde se právě otevřel nový ski areál. Bohužel hned při cestě na chatu, kde mají bydlet, začnou komplikace. Okolo Jedlové hory je hrozná bouře, a tak se přátelé spolu s jejich rodiči v autě málem vybourají. A aby toho nebylo málo, Coco uvidí na cestě před autem ducha, který ji varuje, aby na horu nejezdili. Bohužel Coco nikdo nevěří, jelikož nikdo jiný tajemnou postavu neviděl. Brian a Ollie si myslí, že je jen Coco stále vystrašená kvůli událostem z první knihy. Nakonec se všem podaří dostat do chaty. Bohužel se bouře horší, a tak jsou v chatě uvězněni. Rodiče si myslí, že se nic neděje a že zkrátka počkají až bouře přejde, ale bouře se jen zhoršuje. Když začne naše trojice kamarádů vídat duchy a do chaty přijede i tajemný pan Valand, který duchy „zkoumá“, věci se jen zhorší.