Stephen King - Bazar zlých snů

King opět potvrdil svůj talent na psaní strašidelných příběhů a zároveň ukazuje, že má stále co nabídnout. Bazar zlých snů by měl mít každý správný fanda ve své knihovně.

King opět potvrdil svůj talent na psaní strašidelných příběhů a zároveň ukazuje, že má stále co nabídnout. Bazar zlých snů by měl mít každý správný fanda ve své knihovně. V této knize najdete 20 originálních povídek z pera mistra hororů. Některé povídky z této sbírky jsou velmi šílené, ale i tak věřím, že pobaví. Na své si ale přijdou i fanoušci, kteří mají rádi hlubší tématiku, protože King do této knihy zahrnul i několik povídek, které stojí hlavně na lidské psychice, a nejen na nějakém monstru.

Kniha obsahuje spoustu zajímavých příběhů, ale mně se nejvíce líbil a nejvíce na mě zapůsobil příběh s názvem Ur. V Uru je hlavní postavou učitel Wesley, který se právě pohádal se svojí přítelkyní kvůli tomu, že nečte knihy pomocí čtečky. Wesley se tak za podpory studentů rozhodne krabičku zakoupit. Hned jak Wesleymu Kindle dojde, všimne si první zvláštnosti. Jeho Kindle je růžový i přesto, že v té době se Kindly vyráběly jen v bílé barvě. Wesleymu to ale nijak nevadí a hned si nakoupí několik knih. Po nějaké době si Wesley všimne zvláštního menu, které spadá pod UR funkce. Díky jedné z těchto funkcí může číst díla autorů z jiných vesmírů, kde například Shakespeare zemřel později. Wesley je ohromen a několik dní se utápí v nových dílech. Jednoho dne se rozhodne se svým objevem podělit s jedním studentem a se svým přítelem ze školy. Společně se tak rozhodnou projít další funkce Uru a zjistí, že jedna z funkcí jsou i noviny z jiných světů anebo noviny z budoucnosti. Díky těmto funkcím se Wesley dozví několik znepokojivých informací o tom, co mohlo být a o tom co bude. Co Wesley s magickou čtečkou udělá se mimo jiné dozvíte v právě v této knize.